aku dah kate!

January 8, 2010 Friday, January 08, 2010 karya - karya Jaja Jeng
Masyarakat hadhari 1Malaysia gempar dengan pembalingan bom ke atas gereja yang menyebabkan kerosakan yang major ke atas gereja tersebut. Kejadian ini berlaku di sekitar kawasan Lembah Klang. Ada saksi yang mengatakan bom itu di baling oleh sekumpulan geng bermotor..... **dah aku kate 2 post aku yang lepas...bertindak membuta tuli..tgk ape jadi.. **dah sah2 orang akan ckp orang Melayu punye keje, ye la..geng bermotor tu bukan mat rempit ke? **buat malu name sendiri daa... **Kenapa ank buah aku dgr lagu Tamil?1 Malaysia ke ni???...


4 Response to "aku dah kate!"

  1. kamarul arifin Says:

    peh sampai bom2. terer juga org mesia ni buat bom.

    haha.

  2. Jaja Jeng Says:

    ntah..sjak bile pandai wat bom lak tu..hahaha..lawak pun ade..bodo wei..simbah cat merah suda la...haha..

  3. Anonymous Says:

    cat merah x blh..2 along nyer treadmark lor..huhu

  4. Jaja Jeng Says:

    ano - at list cat merah xmeletup...haha..