bersuka ria bersama kawan2.

January 26, 2009 Monday, January 26, 2009 karya - karya Jaja Jeng
Photobucket pic 1: emo xtentu pasal..hahaha.. Photobucket pic 2: Vokalis wannabe... Photobucket pic 3: Snap by Iwan.. tepat jam 9.25 kitorang melangkah ke studio..(sepatutnye pkol 9 lgi..kami orang MELAYU!!)..hahaha..setelah lame tidak menjamm kan dri sendri, akhirnye dgn tekad nye semalam kitrng pergi gak.... walaupun suara aku agak sumbang tpi sumbangan aku itu menghidupkan lagu itu..drpda xde yang nyanyi bgs aku nyanyi...sekarang ini tekak aku masih sakit bahana lagu broken wing by alter bridge yang tinggi nk mmpos...dah la aku semput...padan muke ko sape soh merokok..damn!..lastly,kepada perokok renung2kan lah gambar di bawah ini Photobucket pic 4: seni dalam rokok!..sigh...

anda rasa? 

6 Response to "bersuka ria bersama kawan2."

  1. jeffry azizi jaafar Says:

    seni, seni gak. tapi takot gak aku tgk.haha

  2. Jaja_maXos Says:

    tau xpe jeff..insaf la do..xpyh lg nk isap2 rokok ni..mati pucuk doh!!!..hahaha...

  3. syada Says:

    thxs 4 the info..
    already updated the link..
    eh,opensource.my tuh ape?
    free hosting ke?
    wah,menarik..

  4. Jaja_maXos Says:

    @syada- opensource tu free domain..

  5. moses Says:

    pergh..vokalis gitu..pa lagi, masuk AF la..pakai strategi band estranged haha..

  6. Jaja Says:

    @moses...sengal..itu semata2 poser not trendy..bg hot suasane je...