..jumaat yang bhgia..

January 16, 2009 Friday, January 16, 2009 karya - karya Jaja Jeng
chorus lagu di atas adalah seperti berikut:- "I was Cryin' when I met you Now I'm tryin' to forget you Your love is sweet misery I was Cryin' just to get you Now I'm dyin' 'cause I let you Do what you do down on me" entry kali ini agak kecewe..maybe admin blog ni kecewe kot..haha..aceli lagu ini ingin aku berkongsi dgn korang..best untuk di layan byk2 kali..arini shja dah 5 kali aku tgk video nye...tgk lirik nye cam best..tgk chorus cam sedih plak.. Steven tyler name vokalis nye..vokal xsoh ckp la,tua2 pn vokal menten lg..nti kite tgk la mawi yang dah tua cane?menten lg ke x vokal nye?aku rase xkot,byk sgt makan sambal...tambah2 ade blacan resdung seh!!!.. kepada orang2 kuala terengganu,17 jan adalah pilihanraya kecil bg parlimen kuala terengganu kalo xsilap aku..mengundi lah calon yang btol2 bleh mmbawa manfaat kepada anda...hahaha... moOd....design mould aku di terima...terima kasih Cik Hisyam!..=D

0 Response to "..jumaat yang bhgia.."