besok aku nk balik umah..akhirnyer!!!!..maybe this is the last post for this year..hahaha..kalo aku kat umah,mknenye byk mende lain nk kne buat,trmasuklah mlepak bersama teman2 lame yg sudah lame tidak berjmpe...rindu sudah mmbuak2 di dlm jiwa..biasala,jiwa ank2 muda...haha...teman2 ku,bersabar la...akan ade pluang untuk kite bersama nti...jika tiada aral mlintang sampai la aku di rumah awal december nti.... jrney for tommrow beribu2 kilometernye...nsb baik ade 'belon' (orng swk panggil kapal terbang)..2 jam aku djangka tibe di Low Cost Carrrier Terminal...canggih nye teknologi,beribu kilometer,almost 2 hour dah pn sampai...Terima kasih adik beradik Wright!!!!!...walapun aku rse ade keganggu gugatan atas usaha murni mereka itu... last week is the best week after my examnation week....aku berpluang meluangkan sdikit mase dgn seseorang yg telah lame aku ntikan....sound great ha!!?..at list rutin aku berubah se ketika...wlapun untuk seketika,but it worth to remember until my end..kepada si dia..trime kasih kerana sudi..terime kasih untuk segala2 galanye.hope you alwiz in a pink of health...Amin! that all for now i think...get to go... goodnite for her!!! lagu........alter bridge--broken wing tema.....packing

anda rasa? 

0 Response to " "