..24's for 9.40..?

...harga mnyk dah trn 2 or 3 hari lepas..aku pn xsure, but mmg trun pn..tpi harga PallMall and Perillys plak yg naik?...itupun aku tau dri seorng penggemar jenama rokok tersebut..aku?tdk same skali..."wei ja,apehal harge rokok Perillys dah naik,smalam aku beli 7 lebih,skg dah 9.40..sial r petronas.."ianya berkate...aku pn xtau..tau2 je ko dah gtau aku..so..aku pn pegi la usha kat ptronas mlm tu..ade kertas putih bertulis "PENGUMUMAN"..besar lak tu...rupenyer itu notis pemberitahuan...nmpak sgt xbce notis..ilek je komplain pas tu...sengal!!!..tahniah kpada yang terlibat,krna itu mnmpakkan satu usaha untuk mngurangkan jmlah orng yg mati pucuk di malaysia..kepada perokok (dtujukan kpda dri sendri juge),igt2lah MEROKOK MEMBAHAYAKAN KESIHATAN!!!!... ..pernah suatu ketika dahulu,ade kawan2 yang bercadang nk stop this damn bad habit..as a result..."ape kite nk wat kalo xmerokok????"..ade orng kate ko bleh jogging ke,wat ape2 yg patut ke....so,the situation is..adakah lepas mkn kite mmpu berjoging???dan mmbuat perkara yang sepatut nye selain merokok??..damn!..jwpan nye ialah,cary on wit the cigarette until you die... mood-->soflan (bru pas bsuh baju).. lagu-->kambing tuhan-laid to rest..

anda rasa? 

3 Response to "..24's for 9.40..?"

  1. nurulnadiah Says:

    welcome ke dunia blogging
    :-)

  2. Jaja_maXos Says:

    saya bdk bru blaja....

  3. shinji主一 Says:

    pergh!!!barai siot...bajet xisap perillys..
    damn!! ilang gak rokok aku dlm laci tu ha..

    btol gak kite xmampu berjoging lpas mkn..
    tp klu bkn pas mkn pn...mcm mustahik je nk soh ko g berjoging..LOL