...im so f***ed up..

...bulan lepas..damn!byk gile kerja,anugerah than bernma tangan tdk cukup rasenye...ini,itu,begitu,begini..lelah aku mlyan karenah birokrat di tmpt aku dijangkakan mnjadi seorang jurutera berjaye selepas grad kelak...hope so,kalo x,mne orng nk kawin ngan aku..hahaha..semuanye bermula dgn projek2 yang aku xtau pn rasional nye ape...buat je la labu...btol ke x blakang kire..yg penting carry mark nk kne ade bro!... ..masuk bulan november,dah start exam...mak ai..cepat siot....dah la byk mende nk kne cover...satu sem,time study WEAK je bleh cover sume..prnh aku terfikir bagus aku blaja time study weak je,xpyh g kuliah..susah2 bgn pa g kuliah,last2 study weak gak aku blaja...now im so very ****ed up....damn...mls nyer~...dah r chelsea kalah ngan roma aritu..igauan masih terngiang di kpala otak ni ha..nasb menang ngan blckbrn..hahaha...go! Anelka!...ok..pg besok nk exm statix la plak..(subjek aku yg paling aku bangang nk mmpos)...jgn terkejut kalo ank aku nnti name nye mohd statix..itu menandakan bhawa bapaknye ingin menjauhi tulah gagal statix dtrunkan kpda anknye...hahaha..=D... lagu ketika ini.....Greenday-Waiting....

0 Response to "...im so f***ed up.."