:::aku nk kawin:::

..akhirnye, aku muncul dgn blog..hahaha..wlaupun xseberape,tpi ikhlas di hati hnye utk suke2 shja..di kala mase lapang (xde r lapng pn, mggu depan dah stat exm…sengal..)..pada suatu mlm,aku agak dlm pkol 12.20 mlm kot,time cuti…aku dgn beberape mmber ilek je layan shisha kat trengganu forest (redland)…persembangan kamiadalah berkisar ngan info2 teknologi mase kini,blog pn termasuk skali..n then ade la yg bertanye “ja, mu xse wat blog ko?”..respon aku adalah “eh?,aku dok reti nulih r boh,BM xbrapo nok lepah..” ade yang menyampuk tanpe segan silu..”ape barng tulih dlam BM,dalm b.i la bro”..agak hati panas juge dgr cdngan mmber aku tu….tpi,setelah sekian lame,akhirnye..hehehe…”bang, kire r brape ya ni, nk balik doh”..berakhirnye edisi lepak kami pada mlm itu,kerana subuh djangka akn menjelma dlam mase 20 minit lg….

…”AKU NK KAWIN!!!”..bunyi nye agak horny,sangap,gelojoh dan mcm2 lg la…ske ati la krng nk pk ape pun…yg pentng suatu hari nti sume orng akn bertmu jodoh dan kawin..in order to mnruskan warisan keluarga masing2, that is the only option u got..hahaha…sejak 2 menjak kakak kesayangan aku kawin,ade je mencelah..”ja, mung bilo plok?????”..agak bonus soalan itu aku rase,tpi xpe,niat mereka hanye untuk memancing sama ada aku masih single atau dabel…hahaha..aku fhm,itulah community namenye..=D..community yg mengambil berat sesama ahli d dlam cmmnity itu sendri!..kawin,subjektif agt la..tpi yg pasti aku akan kawin..kalo xde aral mlintang,kawin la aku..hahaha..ok…korang sume d jmput..!!!!!..=D…

lagu ketika ini…’Dear God’ by Avenged Sevenfold ft JaJa_maXos..



2 Response to ":::aku nk kawin:::"

  1. yonggu Says:

    ja, aku pon mau kawin ja..huhuhu..

    p/s: Abang Azam sila ambil perhatian terhadap post ni..

  2. Yonggu Says:

    ko da kahwin pon..lalalala~~~