...[..beze Siti dgn Beruk..]..

May 2, 2009 Saturday, May 02, 2009 karya - karya Jaja Jeng
ape kah perbezaan siti dgn beruk??????? byk perbezaan nye....
fikir2 kan la...muhasabah dri anda sekalian..Generally bukan mahu di hati menyamakan siti dgn beruk..Siti itu merujuk kepada manusia dan beruk di sisinye itu adalah merujuk kepada haiwan ataupun binatang...
baru2 ini aku terbaca pasal bapa yang merogol anaknye sendiri, kejam..dats f**king brutal...mende ini da lapuk sbenarnye...dri dulu lg aku dgr...selalu tajuk yang paling popular adalah "haruan makan anak"..(haruan mmg makan anak dia ke?)...5 tahun lepas dah kecoh...tpi kali ini saje je aku mengbangkitkan isu ini untuk same2 kite mengingati betape jahanamnye manusia yang di namekan 'haruan' ini kerana sggup 'makan' anaknye sendri...gile...nafsu setan..ha3..bangsat btol..
di Kota damansara baru2 ini, seorang lelaki berumur 20-30 an di pukul oleh orang ramai kerana cubaan merogol kanak2..damn!..berite baik nye ialah, dia telah di pukul sampai mati kat ctu jgk john..padan muke!...ha3..gile kejam orang kat damansara..=D..itu bru cubaan,belum lg rogol btol2...hahaha...
spesis2 begini lah yang taraf nye lebih rendah daripada beruk yg di dalam gambar...at lis beruk kat dalam gambar tu siti yang dokong..bertuah btol..Datuk K pun siti xdokong..(Datuk K dokong siti?)..wallahualam...


anda rasa? 

0 Response to "...[..beze Siti dgn Beruk..].."