..[..tuhan sayangkan aku..]..

April 30, 2009 Thursday, April 30, 2009 karya - karya Jaja Jeng
...DEMAM...itulah tajuk untuk mggu ini..minggu yang di kenali sebagai minggu exam..ketika itulah tuhan menduga aku yang lemah ini..(xde r lemah sgt pun,pancing je tu)...ape itu DEMAM?..
"a rise in the temperature of the body frequently a symptom of infection"
..obviously aku terkene jangkitan daripada orang berada di sekeliling aku...lalu telah menaikkan body temperature aku..dan aku demam...aish~....agak terbatas activity semasa demam... ..."bagus jugok deme kade2,ile sket doso tu"..itu mak aku yang kate..agak btol katenye..aku sayang dia... ..perkara yang menarik tentang orang yg deman adalah..secara tidak langsung mreka akan muahasabh dri secara tidak langsung...cube mengenang balik ape yang berlaku 2 atau 3 hari lepaas....hm... ade lg satu paper untuk aku juangkan bersana rakan kosmet aku....setelah 4 hari demam dan paper yang bertali arus hari2...sigh~..aku harap tiada paper yang kantoi sem ni.... p/s:.....SHE SUX!....


0 Response to "..[..tuhan sayangkan aku..].."