...[..padan muke aku..]..

May 10, 2009 Sunday, May 10, 2009 karya - karya Jaja Jeng
minggu2 yang lain drpda yang lain mggu ni shje malang menimpa aku xberhenti henti climax nye aku hampir kehilangan my very precious friend kerana kebodohan dri sendri untuk tidak mampu menerime hakikat yang nyata di depan mate akibatnye jiwe kosong, stress kadang2 bile bersendrian nk isap rokok pun xde 'mud' (kesan yg positive) apa yang di dambakan sebelum ini terpeleot di penghujung jalan,SALAH! i dun even start yet PADAN MUKE! think before u make sumtin jgn fikir pakai lutut john sesalan xkemana nasi dah jdi bubur bubur plak dah rosak xbleh di makan di makan sakit, disimpan busuk di luah mati mak,di telan mati bapak terlekat kat mulut nk bernafas susah nk gosok gigi pun susah nk bercakap tersembur kluar ape pun xbleh buat bercakap gune hati mati bercakap gune tangan bangang bercakap gune kaki mati bercakap gune minda xkemana bercakap gune idung resdung bercakap gune sms stress cane la? pliz help me my dear fren wat shud i do to then? rate2 kawan2 yang lain menyebut "padan muke ko ja" arini saje dah 12 kali aku di dikatekan sebegitu rupe aku redha shje salah aku aku terime dgn ati yang rela aku terime tanpa air mata aku terime tanpa berkate ape-ape aku terime seadanye bodohnye aku berlaku begitu bodohnye aku mengharap sesuatu dan bodoh aku memang begitu ha3~.. if 'u' read this forgive me my dear precious friend i didnt mean that jz a stupid side of me u didnt realize yet until now yeah! im totally blank out rite now damn it tomorrow got presentation FYP so nervous but hell, i dun care too much about it thre is no part of my mind to think abt fyp rite its full of fool thing adeh i will do wat ever its takes to make thing better again jz like 7 year ago this is my promise to my precious friend out there just wait and see see if u want and wait if u can . . . . . my dear great frens just for 'U'


0 Response to "...[..padan muke aku..].."