[ Hang Urself Out ]

26 February 2010

Im just wake up from a nice slip, i get an sms...One word!Im fucked up..it so fucking FUBAR!!!!!!!!!!!!!!!!...damn i better go take a shower..hahaha...

Back to topic.....
From left Noraihan, Effi, Liza, Faiz, Aku, Fathur, Pijoe, Hanif (ketua pengawas sekolah rendah aku)
Ini boleh juga di panggil mini reunion bdk2 sekolah rendah aku.Gile epik sungguh perkara ini.Rata2 yang aku jumpe pada malam itu adalah hasil ke-tidak-jumpa-an selama 12 tahun.Itu orang panggil epik wahai red neck!Mcm biasala, kalo dah berjumpe tu adalah topik topik yang di bincang, sumenye berkisar tentang kerja, kenangan lame, cinta monyet dan sedikit aksi bahan membahan sesama sendiri..Itulah cara bergurau kot..ada yg boleh di terima dan ada yg tidak..pada yang tidak di terima ampun dan maaf di pinta..satu pujian untuk peserta perempuan kerana anda memang rock abis terutama kepada saudari Noraihan yang xsudah2 di bahan oleh mereka2 ini..tpi dia tetap kool!!!!..

Aku pada mulanya agak malu gak nk bersembang ngan peserta2 wanita ini..mungkin dah lame xjumpa kot, mane tau tibe2 ade orang cari aku sebab kacau awek dia,untuk melepaskan diri aku akan cakap 'aku gay,jagalah awek ko leklok'...itu lesen besar...Satu yang paling obvious di gambar itu adalah aku sorang je yg menganggur..damn!... 'kenapa ini semua terjadi?'..xpe rezeki masing masing..ayat kecewe,cover line..

 
Ini adalah sessi kedua di tampat yang sama dgn pertambahan ahli dari bangi bernama Qawi bersama kawannya, Azrul

Ini pula selang beberapa kedai tempat pertama yang kitorang first jumpa, oleh kerana malu dgn toke kedai yang sebelumnya, masing masing membuat keputusan untuk beralih...hahah..menu nye tetap same 'Ane, nescafe o ais satu'...menu wajib atau menu hari hari atau menu tiap tiap malam bile aktiviti lepak menjelma...

Those two picture were fcuking EPIC...realy dunt know when we have the chance to meet again...of course after this everybody is busy with their own life and career...and me still jobless!...damn...


mode : syok sendiri and emo with sore throat...
lagu ketika ini : bangkit asal by halim yazid....
kata kata ketika ini : "aku berusaha untuk menjadi Muhammad untukmu walaupun kau bukan Khadijah ku"



0 Response to "[ Hang Urself Out ]"