[ Ke Sunway Pyramid ]

Seumur hidup aku, boleh bilang dgn jari tangan kanan brape kali aku ke Sunway Pyramid..betol!termasuk semalam baru 3 kali..pertama sekali aku masuk nk main game kat dia nye arked tapi xjdi langsung g tgk dorang dorang ni main boling, second time g jalan2, third time semalam aku nk masukkan duit untuk ahli majlis tertinggi keluarga Ariffin bersekutu, iaitu penasihat kewangan aku yang nombor-3, Cik Haslinda Ariffin, merangkap kakak sulong aku..hahaha...oh silap,dia bukan berpangkat Cik lg, sudah berpunya, ank dah 3 jang..Oh ye ahli keluarga Ariffin memang merancang pembangunan keluarga mereka..lol..

Dengan selamba aku masuk tempat parking sunway pyramid....mencari ruang kosong untuk memarkir kereta Inspira yang di beli 2 tahun lepas...Damn Full House!!!..celaka, ape benda dorang ni wat sempena maal Hijrah semalam?????Sunway???nooo...Nampaknye hanya aku yang berniat baik,bank-in duit...

Sampai di Maybank nye self service terminal..sekali lg aku mencarut panjang...Ramai nye yang tgh Q nk masukkan duit...hampeh, ATM sebelah ni bukan main kosong...biasa nye ATM yang kne beratur, ini CDM plak, aku layankan shja, sambil mencuci mate tgk amoi2 yang lalu lalang, itu baru amoi yang lalu lalang, adik Drogba pun ada jgk weii...Rase mcm kat Afrika Selatan je..setelah sejam,akhirnye giliran aku sampai untuk menggunakan mesin CDM. ok selesai!Alhamdulillah,transaksi aku berjaya...

Selepas itu aku menuju ke orange atrium berjumpa dgn kekaish hati pengarang jantung di Nichi..hehe..style x?rofl..Dan masukla aku ke kedai tersebut...Rambang mate tgk baju baju perempuan wei..Ape yang menarik perhatian aku adalah model model yang xbernyawa di kedai tersebut..sungguh menarik hati la...hehehe...tgk gambar di bawah..menarik kan?

Di kala aku tgk patung ni, baru aku terfikir kenapa demikian rupe sifat dan paras rupa patung ni...di pakaikan baju, skirt dan aksesori mcm gtu..."KALO KO XSLIM MACAM AKU NI, JANGAN HARAP LA KO NK MUAT BAJU MACAM AKU PAKAI NI HA, KALO KO TAU SAIZ KO TU BESAR PEGI JE FOS DEPAN KEDAI NI ABIS CITE, XPAYAH SUSAH PAYAH NAK CARI KAT KEDAI NI"....cilakak!...

p/s: aku sayang orang yang tgh menilik cardigan tu ha..


0 Response to "[ Ke Sunway Pyramid ]"