[..perihal kata-kata kesat..]

August 28, 2009 Friday, August 28, 2009 karya - karya Jaja Jeng
poster kaki : Filem Bohsia 2009 BEST!..cerita yang best untuk tontonan bersama kawan-kawan yang sama jantina..tidak di galakkan untuk kawan yang berlainan jantina..skandal boleh di terima la.. lakonan yang mantap oleh anak penyanyi rock kumpulan search..tpi xde r mntap sgt la bg aku.. yang paling mengecewakan bg aku adalah penggunaan kata-kata kesat di dalam skrip cerita ini. sungguh tidak berpatutan, tidak kene tempat nye, apabila berbicara memang xmasuk la bunyinya.. argh!!kecewe nye.. penggunaan kate2 kesat seperti "dow or doh"di belakang ayat amatlah tidak sesuai sekali... bunyi nye mcm bercakap dalam air..bayanglah sendiri.. kalo xpercaye tgk la sendiri aku pun bru je donlod cite ni www.syok.org...cri kat cni...konpem dapat... sekian terima kasih and selamat malam.


anda rasa? 

0 Response to "[..perihal kata-kata kesat..]"