[ terpaksa update ]

August 19, 2010 Thursday, August 19, 2010 karya - karya Jaja Jeng
Baru lepas bace blog ERK888...menarik btol cara peng'update'tannya..ERK888, gua nk wat style lu boleh x?lu senyap je, so diam itu tanda setuju lah kan..hehe..



  1. Selamat Hari Raya berpuase kepada semua yang singgah di sini, singgah tu klik2 la pape yang patut ye, nuffnang tu ke, manggads tu ke, same2 kita membuat amal di bulan yang mulia ini..
  2. Sama macam ERK888, puase tahun ni agak mencabar untuk wa yang kne ulang alik dari Sentul ke Shah ALam hari-hari.FYI, wa penggune setia perkhidmatan RapidKL, 6.30 wa dah turun, terpacak kat lrt sentul.Sejam lebih baru sampai kat Shah Alam, selepas 2 kali transit,Star LRt-->Putra LRT -->Bas plak..jauh perjalanan..
  3. Dari post mortem yang wa wat sendiri sebelum tido, untuk hari hari yang bekerja,sbelum pkol 10 pagi wa rase pahala puase wa dah tinggal separuh, ini sume kerana aweks2 yang xprasan wa ada kat ctu yang pakai ketat2 je sume..orang kate sekali tgk itu rezeki..erkk..
  4. Wa igt nk diet, tpi macam xboleh..
  5. Wa baru tau jenama BATA itu bukan Malaysia nye brand...wa rase bersalah kerana wa beli kasut BATA hari itu, kerana kasut buruk Stan Smith wa yang ciplak itu kne curi.Time nk beli tu wa tringat je time2 sekolah rendah dulu nyanyi lagu negaraku (macam dalam iklan), tpi rupenye wa silap.
  6. Lapar la plak.....
  7. nanti wa update lagi ye...


0 Response to "[ terpaksa update ]"