[ GAY = Good As You]

June 6, 2010 Sunday, June 06, 2010 karya - karya Jaja Jeng
*JoaQuin like this!!!!!!!!..Click...

Ini adalah entry yang pertama aku pasal gay...haha..
Jangan ragu - ragu tentang status aku...
aku masih straight seperti sedia kala...

 *semoga taktik ini berkesan untuk mendapat hit kat enjin carian google..korang jangan tanya kenapa!Cuba berfikir seperti bdk2 yang kantoi dalam Vista Angkasa, anda akan tau apa yang dorang cari di google..haha..

*Aku mengaku gay atas dasar hiburan semata - mata, aku bukannya Saiful!..Untuk menceriakan hari hari kawan kawan ku yang stress sahaja, jika lepak di kedai kopi topik gay pasti membuatkan orang di sekeliling xkering gusi, macam macam pendapat boleh di dengari..

*Dengan mengaku gay aku terasa menghampiri perasaan yang super hensem, bajet Cool dan boleh mengelak dari perempuan yang cantik..haha..

*Kepada gay yang jatuh cinta dengan aku, maafkan aku kerana kisah cinta kita berkhir di sini sahaja, aku pilih jalan yang mengikut tabii, jalan engkau ada aku kisah..

*Bagi yang annoying dgn perbuatan aku, memang itulah tujuan nya, itu bermakna aku telah berjaya mencapai tujuan..at list aku mencapai..

Rajah : matlamat menghalalkan cara.




p/s : Prince Of Persia stylo abis....





0 Response to "[ GAY = Good As You]"